2011. október 23., vasárnap

Zozó látogatóban


Kirándulás előtt a dómnál
Ezen a hétvégén meglátogattam a Kölnbe Erasmus által deportált néhány ismerősömet (sziszesek és nem sziszesek egyaránt). Fantasztikus hétvégét zártam, rengeteg szép dolgot láttunk együtt, több új arcot is megismertem. A három nap során szétnéztem Németország negyedik legnagyobb városában, a rohamosan fejlődő egymilliós Kölnben, a divat német fővárosában, Düsseldorfban és az egykori német (NSZK) fővárosban, Bonnban. Majd 500 képet lőttem, csináltunk videókat is, szóval anyag az van a következő 3-4 bejegyzéshez, még időt kell találjak hozzá. Addig is - a teljesség igénye nélkül - találtok alább néhány élménymorzsát. Az első videóban bepillantást nyerhettek a Zozó in Mannheim c. blog kulisszái mögé. Igen nagy munka van egy-egy bejegyzés elkészítése mögött, hogy minél közelebb vigyem hozzátok Németországot és annak szépségeit. A végleges anyag a napokban kerül majd fel, már alig várom, hogy megosszam Veletek.


A kulisszák mögött (Kálmán Orsinak köszi a türelmet ezúton is!)

A kölni dóm
Düsseldorfi kastélykert
Rajna-part, Düsseldorf
Kilátás a tévétoronyból
Altes Rathaus, Bonn
Remélem, jól vagytok!

Üdv,
Zozó

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése